Кандидатът за нов собственик на „Левски“ Джоузеф Диксън представи визуализация на проекта си за нов клубен стадион, разпространена в кратко промоционално видеа чрез БТА. Пак през Българска телеграфна агенция преди дни британецът написа открито писмо, в което призова от клуба да подготвят и изпратят по-бързо договора за подписи, което да финализира сделката по придобиването на акциите. Диксън анонсира инвестиционно намерение за умопомрачителните 240 милиона долара в търговски комплекс, парк за отдих и стадион на „Левски“, на пресконференция преди 3 седмици.
Още този брифинг породи доста противоречиви мнения сред феновете, тъй като човекът не даде някакви детайли, както би следвало да се полага при такава впечатляваща инвестиция. Наби се в очи още, че е дошъл на преговори в София сам, без екип от юристи или одитори и т.н.
Проектът му днес отново превъзбуди феновете в социалните мрежи – и левскари, и от други отбори, като реакциите са от „уау“ до откровена ирония. А въпросите – страшно много, като Фейсбук групите не само на футболни фенове гъмжат от тях. Някои от тях изглеждат логични.
Например – на видеото се вижда, че движението по пътя към стадиона е ляво (като във Великобритания). Това недоглеждане ли е или просто визуализацията не е правена конкретно за България и София, а само е модифицирана за нашата страна?
Няма никакви конкретни цифри, освен „стадион с 25 хиляди места и търговски център с площ 50 хиляди кв.м., в който ще има магазини, ресторанти и кино и др. Предвижда се и изграждане релакс-зона с няколко басейна, както и хранителни и питейни заведения извън територията на МОЛ-а.“
Това е информация, която е по-скоро обща, а не в някакви конкретни детайли. Да не говорим, че проектът изглежда като нещо, напълно контрастно с градската среда наоколо. И басейните, и палмите (!?) са някак не на мястото си. Но – да кажем – може да се приеме, че хората просто загатват какви са намеренията им.
Мрежата обаче е пълна и с други въпроси, като например:
Това не е ли проект за мол, копиращ изцяло (дори с брандирането и логата върху него) този на SM city Monumento във Филипините в сайт за 3D визуализации. Тоест – нещо готово, в което са сменени цветовете и логото само на стадиона. Мол-ът обаче дори не е реално изграден комплекс, а и просто макет и идея – това се казва изрично в описанието под картинките в сайта.
И това може донякъде да се приеме – хората са ползвали нещо вече измислено и са го пригодили, за да покажат, че са сериозни.
Главен редактор – Дамян Иванов
Роден през 1998г. От град Варна. Започнал работа като редактор в местна медия от 2016 до 2019г. От 2019-та година работи като главен редактор в Novinarnik.BG
Контакти –
Имейл: [email protected]
За нас / ABOUT US