Новият сезон на „Биг Брадър“ стартира с впечатляващ рейтинг, достигайки почти 50%, но тази популярност започна бързо да спада още на следващия ден. Последните епизоди на риалити шоуто все още остават най-гледаните в съответния часови пояс, но броят на зрителите (т.н. шер) е паднал до около 32%.

По-притеснителен за продуцентите е не само спадът в гледаемостта, но и фактът, че вулгарният език и простащината, които преобладават в предаването, отблъскват рекламодателите. Една от първите компании, които оттеглиха своята подкрепа, е казанлъшка фирма за хавлиени изделия. Тя беше спонсор на шоуто и дори осигури халати за съквартирантите, след като бяха лишени от багажа си в началото. Въпреки това, само ден след старта, фирмата се отказа от договора си, заявявайки в официално изявление:

„С голямо съжаление ви информираме, че сме разочаровани от съдържанието и подбора на участници в „Биг Брадър 2024″. За нас е важно марката ни да бъде асоциирана с етика, морал и културни ценности. Това, което видяхме на екран, не съответства на тези принципи, които не сме в състояние да пренебрегнем заради рекламни цели. Участниците и средата, представени в шоуто, далеч не отразяват идеалите, които ние като бранд защитиваме.“

След отказа на този спонсор, и други водещи рекламодатели поискаха техните клипове да не бъдат излъчвани в предаването, въпреки високия рейтинг. Според източници на „Уикенд“, към момента седем от най-големите рекламодатели на Нова телевизия, включително верига хипермаркети, фармацевтична компания и банка, са оттеглили бюджетите си. Подобен случай е имало и в миналото с бТВ, когато няколко големи компании изтеглиха рекламите си от първия сезон на „Ергенът“.

By Дамян Иванов

Главен редактор – Дамян Иванов Роден през 1998г. От град Варна. Започнал работа като редактор в местна медия от 2016 до 2019г. От 2019-та година работи като главен редактор в Novinarnik.BG Контакти – Имейл: [email protected] За нас / ABOUT US