„Гугъл“ обяви нови правила за политическата реклама, съобщи Ройтерс.
Рекламодателите ще могат занапред да си подбират аудитория само въз основа на възраст, пол и местожителство според пощенския код.
Досега специалистите, занимаващи се с политическа реклама, можеха да насочват продуктите си към хора, използвайки данни от поведението на потребителите в онлайн пространството, това какво търсят, дали са леви или десни.
Новите правила ще влязат в сила в Обединеното кралство следващата седмица преди изборите, до края на годината в останалата част от ЕС и в целия свят от 6 юни 2020 г., предаде Франс прес.
Рекламирайте в Novinarnik.BG

Изтеглете си нашето мобилно приложение за бърз достъп до най-актуалните и интересни новини. Приложението може да бъде инсталирано на Android и IOS.

