Не бъдете безразлични! Споделете новината:

Със записано съобщение по телефона канят хора за безплатен масаж и демонстрация на модерни уреди

Шменти капели. Така пловдивчанка определи мощна атака по телефона, свързана с покана за уж „безплатен“ масаж, съобщи „Марица“.

Камелия сподели, че днес следобед получила странно обаждане. Вдигнал телефона, а отсреща мъжки глас учтиво я поканил на събитие в столицата. Споменал, че ще има безплатен масаж, демонстрация на модерни уреди и задължителен подарък за присъстващите.

„Веднага разбрах, че става въпрос за записано съобщение. Обясни ми, че е препоръчително да взема половинката си или приятел. Поиска името на човека, който ще е с мен, също моите имена и телефон. Записът продължи с това, че точното място на събитието остава в тайна, като щели да ми го съобщят ден преди това. Каза, че ще си тръгна с подарък смарт гривна, както и с други изненади, които също били тайна към този момент“, разказа Камелия.

Пловдивчанката задала въпрос какво всъщност е това събитие. Естествено, не получила отговор, предвид, че разговаря със запис. Вместо това от телефона ѝ било повторено последното изречение, в което се казва да си даде данните. Отново пробвала с въпрос, но пак ударила на камък.

Камелия споделила това със своя приятелка, която веднага реагирала с думите „Хич не се лъжи, много мои приятели го направиха и още изплащат заеми!“.

Събитието е демонстрация или по-скоро реклама на масажори, възглавници и всякакви други неща. Присъстващите биват омайвани с дребни подаръци и уж огромни отстъпки от цените на продуктите. Така хората се лъжат, взимат веднага „намалените“ стоки, като за това подписват договор за изплащане на месечни вноски.

Атаката по телефона е от няколко дни и е на произволен принцип. Стотици пловдивчани са получили подобно обаждане.

Преди няколко месеца пловдивчанин предупреди хората да не се лъжат, тъй като той самият станал жертва.

58-годишният Стефан посетил такова събитие и си тръгнал с кредит за 3000 лв.

Подобни рекламни събития се провеждат ежедневно, в цялата страна. От залите, в които рекламните агенти вършеят, си тръгват десетки пенсионери с кредити. В крайна сметка, те предлагат, възрастните хора купуват. Тоест, чиста измама тук няма, но има чиста проба заблуждение и „омайване“, което кара хората да вземат неща, струващи 10 пъти повече, отколкото в нормален магазин. Подобен кредит, като този на Стефан, се изплаща с години, предупреждават специалисти.