Никога не си поръчвайте сушилня от eMAG

В нашата медия постъпи сигнал от потребител, който сподели изключително негативен опит с онлайн магазина eMAG при поръчка на голям електроуред – сушилня. Ето какво ни разказа клиентът:

Преди две седмици реших да си поръчам сушилня от eMAG – уж бърза и удобна онлайн покупка, която обаче се превърна в истински кошмар.

Как започна всичко?
Поръчката беше направена за град София, като при завършване на процеса беше посочена конкретна дата за доставка – между 3 и 4 юни. Уверен в коректността на платформата, планирах всичко около тази дата, тъй като живея в друг град. Организирах хора, които да помогнат с разтоварването и качването на сушилнята до 8-мия етаж.

Къде е сушилнята?
На 4 юни, в края на деня, когато стана ясно, че доставката изобщо няма да се състои, започнах да търся съдействие от eMAG. Писах на техния асистент, който откровено ми заяви, че не може да реши проблема ми и ме прехвърли към човек от поддръжката, от когото получих обещание, че ще проучи ситуацията и ще ми се обади, но – нищо. Никакъв отговор. Никаква информация.

Изненадата на 10 юни
Днес, 10 юни, в 10:30 сутринта, получих обаждане от куриер на Sameday, който ми съобщи, че до 20 минути ще доставят сушилнята. Попитах го защо не е пристигнала на 4 юни, както беше обещано. Отговорът му? „Не мога да се справям с доставките на eMAG, това е много отдавна, не ме интересува какво пише в поръчката – аз изпълнявам каквото ми дават.“

Така се оказах в ситуация с две неприятни опции:

  • Да приема сушилнята, която вече съм платил, и отново в последния момент да търся хора, които да я качат до 8-ия етаж;
  • Или да откажа доставката, което означава нова доза главоболия и възстановяване на сума.

Изводът
След този пълен хаос мога да кажа само едно – никога повече няма да си поръчам голям електроуред от eMAG. Липса на координация, нулева отговорност, некоректна информация и никакво уважение към клиента.

Ако вие сте на път да направите подобна поръчка – помислете два пъти. Възможно е да ви струва повече време, усилия и стрес, отколкото си струва „удобството“ на онлайн пазаруването.

By Дамян Иванов

Главен редактор – Дамян Иванов Роден през 1998г. От град Варна. Започнал работа като редактор в местна медия от 2016 до 2019г. От 2019-та година работи като главен редактор в Novinarnik.BG Контакти – Имейл: [email protected] За нас / ABOUT US