Когато решите последните сто метра да резервирате престой и, косвено, стая в хотел, често ще срещнете съобщение от типа: „Налични са само 2 стаи”. И въпреки, че очевидно това означава, точно това, което сте се чудили, ето и какво друго може да се крие зад подобно съобщение, когато правите онлайн резервации?
Онлайн резервацията, понякога е истинско приключение
Не рядко се случва така, че сте решили в последните минути да отидете на кратка ваканция и това, което трябва да направите е да започнете да търсите оферти. Това става лесно по сайтове за резервации.
За съжаление, дори и да намерите нещо удобно, често ще бъдете посрещнати от съобщението „Налични са само 2 стаи”.
Но замисляли ли сте се, какво всъщност се крие зад това съобщение, когато правите онлайн резервации?
Какво всъщност е скрито зад съобщението „Налични са само 2 стаи”
Ако не сте запознати с маркетинговите техники, може да не обръщате много внимание, въпреки че сте подложени на натиск да намерите най-добрата и най-бърза оферта последната минута. Точно за това говорим, когато се отнасяме към това съобщение.
Такава информация или друга такава като оферта в последната минута или уловете офертата сега са маркетингови техники. Такива са използвани от сайтове за резервации, за да окажат натиск върху вас, потребителя и този, който търси бързи оферти.
Като информация основните сайтове за резервации обикновено използват едни и същи маркетингови стратегии. Някои казват, че това би било 9 общи стратегии, други говорят за не по-малко от 11 такива стратегии за привличане на клиенти.
Маркетинговите стратегии правят туризма
Дали говорим за туристическа агенция големи или малки, всички използват тези лостове, за да увеличат портфолиото си от клиенти, особено тези, които търсят последните сто метра оферти.
Нерядко е доказано, че такъв пакет с прикачено съобщение „Налични са само 2 стаи”, не е нищо друго освен „кука“, за която се хващат останалите. Така платформите с хотели популяризират своите оферти и успешно могат да привлекат клиенти в последната минута.
Това не означава непременно, че е лошо нещо, но може да се счита и за несправедлив начин за насърчаване и привличане на клиенти.
И така, дори и да попаднете на подобно съобщение, може би не трябва да се хвърляте с главата напред към първата открита оферта. Може да потърсите други, които биха могли да бъдат много по-изгодни от оригиналната. В противен случай, само може да се надявате на Приятна почивка!
Главен редактор – Дамян Иванов
Роден през 1998г. От град Варна. Започнал работа като редактор в местна медия от 2016 до 2019г. От 2019-та година работи като главен редактор в Novinarnik.BG
Контакти –
Имейл: [email protected]
За нас / ABOUT US