Не бъдете безразлични! Споделете новината:

Ако и вие имате проблеми със съня, попаднали сте на правилното място. Playtech News обяснява в днешната статия, какъв трик да приложите, за да заспите бързо. Специалистите казват, че дава резултат за максимум три минути. Открийте в редовете по-долу кои техники трябва да следвате.

Борите ли се с безсънието?
Ако и вие се сблъсквате с безсъние, не е нужно да се отчайвате. Милиони хора са засегнати от тази ситуация, особено в днешно време. Американската академия по медицина на съня показва, че 33% от възрастните изпитват безсъние за кратки периоди от време.

10% от възрастните имат хронично безсъние (три пъти седмично за повече от три месеца). Това се отразява на способността им да бъдат продуктивни в различни области, включително на работа.

Знаете ли, че за да спите по-добре, можете да увеличите количеството мелатонин в тялото си?
Това е един от методите, чрез които можете да увеличите почивката си. Мелатонинът, произвеждан естествено в тялото от епифизната жлеза на мозъка, частично контролира цикъла сън-събуждане на тялото.

Можете също да използвате билки, за да си осигурите спокоен сън. Растенията Philodendron абсорбират въглероден диоксид и през нощта отделят кислород. По този начин улесняват процеса на почивка. Ако искате да сте сигурни, че спите добре, можете да поставите две растения от този вид в спалнята.

Как да заспим за 3 минути
Може да приложите и друг метод, според здравните специалисти, за да се насладите на спокоен сън. Казват, че можете да заспите само за три минути, ако следвате тази техника. Playtech News допълнително обяснява как да продължите.

Първо изберете най-удобната позиция за сън. След това вдишайте дълбоко и издишайте. Действията трябва да се извършват еднакво, тоест ако вдишвате два пъти, също и издишвате два пъти. Напрежението в главата ще намалее, поради отпускането на лицевите мускули.

Постепенно останалите мускули на тялото ще започнат да се отпускат, чрез повтаряне на процеса на бавно дишане. Важно е да изчистите ума си от всички мисли и да се съсредоточите, върху дишането си, както препоръчват здравните специалисти.