Банка ДСК информира своите клиенти за технически проблем, който е довел до дублиране на трансакции с банкови карти на ПОС терминали и банкомати на Пощенска банка. Поради грешката, някои клиенти са се сблъскали с отчитане на двойни суми от техните картови сметки.

Случай на засегнат клиент
Мариела Новакова, един от засегнатите клиенти, разказа пред „Труд news“, че е забелязала удвоена трансакция след посещение в болница. Вместо 215 лева, от сметката ѝ били изтеглени 430 лева. „Притесних се и се обадих на банката. Увериха ме, че ще възстановят сумата възможно най-бързо“, споделя тя.

Официално изявление на Банка ДСК
В изявление към клиентите Банка ДСК потвърди проблема и обяви, че работи по неговото бързо отстраняване, съвместно с екипите на Пощенска банка. От банката обещават, че средствата ще бъдат коригирани и възстановени възможно най-бързо.

Клиентите могат да следят за допълнителна информация и актуализации, предоставяни от Банка ДСК.

By Дамян Иванов

Главен редактор – Дамян Иванов Роден през 1998 г. в град Варна. Работи в журналистиката от 2016 г., като натрупва опит както в местни, така и в национални медии. От създаването на Novinarnik.BG през 2019 г. е главен редактор, отговарящ за публикации с национално значение и координиране на редакционната стратегия на сайта. Контакти – Имейл: [email protected] За нас / ABOUT US